جمعه ۳۱ام فروردین ۱۴۰۳ - Friday 19th April 2024

 

الهی! آنچه ما خود کشتیم به بر میار و آنچه تو کشتی آفت ما از آن بازدار…
 با نیت خیر خدمت به مردم و به امید همدلی میان مردم و مسئولین همچنان تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر منطقه به کار می بندیم تا در پیشگاه قادر متعال و مردم فهیم لوشان سربلند باشیم

نشست شهردار و رئیس شورای شهر و مدیران مجموعه فولاد لوشان با مدیرکل و معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان برگزار شد

سومین برنامه ملاقات مردمی و میزخدمت جهادی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با استقبال گسترده شرکای اجتماعی در شهر لوشان همراه بود.

در ادامه برنامه های ملاقات مردمی و میز خدمت جهادی مدیرکل استان و هیات همراه متشکل از معاون بیمه ای و روسای ادارات تخصصی که با هدف صیانت از حقوق مخاطبان و تکریم آنان و در دسترس بودن مدیران دستگاهها در قالب دیدارهای چهره به چهره برای رسیدگی به مشکلات و پاسخگوئی به آنان که با همکاری پایگاه بسیج این مجموعه طراحی گردیده است ، این تیم در سومین مقصد خود در شهر لوشان با استقبال گسترده بیمه شدگان و کارفرمایان همراه گردید.

بر این اساس در مدت بیش از ۳ ساعت برگزاری این میز خدمت در شعبه لوشان ، بیش از ۳۰ نفر از متقاضیان با مدیرکل استان دیدار و با اخذ مستقیم دستور مستقیم وی ، درخواست هایشان پیگیری و رسیدگی گردید .

در کنار بیمه شدگان و کارفرمایان حقیقی ، نشست شهردار و رئیس شورای شهر و مدیران مجموعه فولاد لوشان با مدیرکل و معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان به منظور پیگیری امور بیمه ای از دیگر ویژگی های تشکیل این میز خدمت بود .

شایان ذکر است معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان رودبار نیز با حضور در این برنامه از نزدیک روند خدمت رسانی و پاسخگوئی به مراجعان را نظارت نمود .

تمامی حقوق مطالب برای “شهرداری لوشان “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طرحی سایت ویروهاستینگ

Template Design:Dima Group