چهارشنبه ۵ام اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday 24th April 2024

 

الهی! آنچه ما خود کشتیم به بر میار و آنچه تو کشتی آفت ما از آن بازدار…
 با نیت خیر خدمت به مردم و به امید همدلی میان مردم و مسئولین همچنان تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر منطقه به کار می بندیم تا در پیشگاه قادر متعال و مردم فهیم لوشان سربلند باشیم

سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر لوشان فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) تسلیت گفتند

شورا و شهرداری لوشان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران آن حضرت را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی لوشان؛ سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی لوشان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.
محرم می آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را خنثی نماید و شعار “هیهات منا الذله” را عملی سازد و پرچم پر افتخار نهضت حسینی را در فرازین نطقه جهان به اهتزاز در می آورد.
حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (س)، ماه شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به همه مسلمانان جهان به ویژه به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) تسلیت می گوییم.

تمامی حقوق مطالب برای “شهرداری لوشان “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طرحی سایت ویروهاستینگ

Template Design:Dima Group