پنج شنبه ۶ام اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday 25th April 2024

 

الهی! آنچه ما خود کشتیم به بر میار و آنچه تو کشتی آفت ما از آن بازدار…
 با نیت خیر خدمت به مردم و به امید همدلی میان مردم و مسئولین همچنان تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر منطقه به کار می بندیم تا در پیشگاه قادر متعال و مردم فهیم لوشان سربلند باشیم

رئیس شورای شهرستان روز ملی شورای اسلامی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری لوشان؛ رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار به مناسبت روز ملی شورای با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد شوراها به عنوان تبلور تحقق اصول مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بهره مندی از خرد جمعی نخبگانِ مردم را در ترسیم نقشه راه توسعه و عمران شهرها و روستاها میسر نموده است.

تصمیات خردمندانه شوراهای اسلامی چشم انداز گسترده‌ای فرا روی جامعه می گشاید که در سایه آن می توان آراءگوناگون و تضارب افکار مختلف، مصلحت و مفسدت مسائل و امور را تمییز داد.

بی شک شورا که ریشه در تعالیم انسان ساز اسلامی و سیره بزرگان دارد جایگاه والایی برای هم افزایی صاحبان فکر متین و اندیشه درست دارد و تقویت گفتمان مشارکت‌پذیری  و مسئولیت‌پذیری را موجب می گردد.

اینجانب با تبریک روز شوراهای اسلامی به تمام همکاران ساعی و سختکوش شورا در روستاها و شهرهای شهرستان رودبار، از اهتمام ستودنی این عزیزان در راه اعتلای این شهرستان صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

 

سید عبدالرحیم جوادی حسینی

رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار

تمامی حقوق مطالب برای “شهرداری لوشان “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طرحی سایت ویروهاستینگ

Template Design:Dima Group