شهرداری لوشان

شهرداری لوشان

شهر آفتاب

شهرداری لوشان
شهرداری لوشان

سخن سردبیر

رزومه ی بابک احمدپور شهردار لوشان كارشناس حرفه اي مديريت تعاون تاريخ : 1346 سابقه مديريت : 13 سال مسئول تربيت بدني بخش عمارلو دهيار منطقه گردشگري داماش عضويت همكاري  در ساير نهادهاي انقلابي با داشتن حكم شهردار جيرنده (به مدت 4 سال) شروع بكار در شهرداري لوشان : 94/10/6 مربي ملي كاراته دارنده كمربند دان 4 دارنده مدال طلاي قهرمان كشوري دارنده مدال طلا پيشكسوتان استان گيلان در عمارات( بصورت تيمي) دارنده مدال طلا (بصورت انفرادي ) مسابقات تورومنت باكو دارنده مدال نقزه (بصورت انفرادي در مسابقات تركيه
... [ادامه]
نوشته شده در تاریخ مهر ۱۹, ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲ |

مهندس عین اله سلخوری رئیس شورای شهر لوشان با اشاره به اینکه تامین رفاه شهروندان، تسریع در روند فعالیت ها از مزایای راه اندازی پرتال سامانه هوشمند شهرسازی لوشان خواهد بود افزود: اگر تمامی زیرساخت های شهر الکترونیک فراهم شود اما بدون فرهنگ سازی مردم جامعه توانایی انجام وظایف روزانه را با استفاده از ابزار الکترونیک نداشته باشند و همچنان ترجیح دهند از خدمات سنتی و کاغذ محور بهره ببرند علاوه بر هدر رفت هزینه ها هیچ گاه اهداف شهر و شهروند الکترونیک محقق نخواهد شد.

وی عنوان داشت :با نفوذ اینترنت و ابزارهای ارتباطی نوین و الکترونیک در کشور، فرهنگ سازی در بین مردم در مسیر تحقق شهروند الکترونیک قرار خواهد گرفت و در شهر الکترونیک، شهروندان الکترونیک از خدمات با کیفیت و با سرعت انجام پذیری بالا بهره خواهند بود، و محیط های آموزشی با سهولت بیشتری فراهم می شود و سازمان ها و نهادهای شهری ارتباطات قوی تر را در جهت رفع نیازهای شهروندان و همچنین هم سو کردن سرمایه گذاری ها خواهند داشت

رئیس شورای شهر لوشان در پایان خاطر نشان کرد:به طور قطع در این برهه از زمان که بسیاری از فعالیت ها با ابزارهای الکترونیک و هوشمند صورت می گیرد ایجاد شهر الکترونیک و ترغیب مردم برای استفاده از خدمات این شهر برای تحقق شهروند الکترونیک می تواند زمینه پیشرفت شهرلوشان را برای تبدیل شدن به شهر مدرن فراهم آورد.

مهندس محسن حبیبی با توضیحاتی درباره ی شهرداری الکترونیک بیان داشت :شهرداری الکترونیک ، سازمانی است که با بهره گیری از فناوری اطلاعات ، خدمات خود را در حوزه وظایف شهرداری به صورت سریع ، قابل دسترس و امن به شهروندان ارائه می کند .خدمات این شهرداری به صورت ۲۴ ساعته و فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی در شهر واقعی است.

وی ادامه داد:بسترهای شهروند الکترونیک کشور ما ضعیف است و مخابرات با دید اقتصادی عمل می‌کند، درصورتی‌که شرکت مخابرات یک شرکت خدماتی است و باید برای مردم در جهت استفاده از فضای مجازی به جای رفت‌وآمد‌های بیهوده بستر‌سازی‌ کند.

مهندس حبیبی ابراز داشت :با وجود اینکه ابزار مدرن این روزها کمی زندگی جمعی را از ما دور کرده است اما نباید فراموش کنیم حضور در جامعه خود به نوعی زندگی اجتماعی به شمار می رود و همه ما موظف هستیم به عنوان یک شهروند فرد گرایی و منفعت طلبی را در خود مهار کرده و به اخلاق جمعی و منافع جمعی روی بیاوریم، از منظری دیگری پاینبدی به شهروندی در قالب الکترونیک نیز می تواند به مدرنیته شدن شهر و پیشرفت رو به جلو آن کمک شایانی کند و هر کدام از ما در این پیشرفت نقش خواهیم داشت.

درباره نویسنده / روابط عمومی

[ همه نوشته های روابط عمومی → ]

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.